Stomatologia dziecięca

By oswoić dziecko z nową sytuacją przebywania w gabinecie stomatologicznym (a w przyszłości pozwolić na minimalizację stresu), proponujemy rozpoczęcie przygody, jaką może być leczenie ząbków i zębów od wizyty adaptacyjnej. W trakcie takiej wizyty Państwa pociecha może poznać naszych lekarzy, oswoić się ze sprzętem stomatologicznym i zrozumieć zasady jego działania. W ten sposób pozytywnie zapamiętuje panującą w gabinecie atmosferę i nie ma obaw przed przyszłymi wizytami.

Poza oferowanymi w naszych gabinetach klasycznymi zabiegami higienizacyjnymi, oferujemy specjalne zabiegi profilaktyczne utworzone specjalnie z myślą o charakterystyce zębów dzieci.

Dla prawidłowego rozwoju zachęcamy rodziców by korzystali z regularnych wizyt kontrolnych uzupełnionych o lakierowanie zębów, czy też ich lakowanie.

Lakierowanie to zabieg polegający na pokryciu zębów cienką warstwą preparatu zawierającego związek fluoru w celu ich wzmocnienia, tak by stworzyć barierę ochronną na powierzchni szkliwa. Tak zalakierowany ząb uodparnia go na bakterie wywołujące próchnicę.

Lakowanie natomiast polega na wypełnianiu bruzd zębów trzonowych specjalną substancją zwaną lakiem szczelinowym. Podobnie jak lakierowanie uodparnia to zęby na wywołujące próchnice bakterie.
Dla naszych małych Pacjentów mamy przygotowane niespodzianki, a wielu z nich angażujemy do uczestnictwa w całym procesie leczenia np. wybrania koloru wypełnienia czy smaku preparatów.

Dbając o komfort naszych Pacjentów rozszerzylismy zakres oferowanych metod znieczulenia o sedację wziewną (podtlenek azotu, in. gaz rozweselający). Dzięki temu możemy zapewnić wygodne dla Pacjentów rozwiązanie, które powoduje, iż każde leczenie może odbyć się bez stresu i bólu. Szczególnie poelcane u osób o niskim progu bólu lub wysokim poziomie lęku przed podjęciem leczenia.

Wiemy jak ważny jest dla Państwa bezstresowy proces leczenia dzieci, dlatego od wielu lat dokładamy wszelkich starań aby zadowoleni, mali Pacjenci chętnie przychodzili na wizyty wraz ze swoimi rodzicami.