Periodontologia

Choroby przyzębia to dziś częsta przypadłość u wielu Pacjentów. Kompleksowo troszcząc się o Państwa zdrowie kładziemy przede wszystkim duży nacisk na profilaktykę i diagnostykę, które w połączeniu z naszym doświadczeniem i wiedzą pozwalają nie tylko na wczesne rozpoznanie choroby (czy też nieprawidłowości periodontologicznych), ale także jej skuteczne wyleczenie.

Rekomendujemy zabiegi periodontologiczne Pacjentom, którzy zaobserwowali u siebie:

• krwawienie z dziąseł
  • przewlekłe oraz postępujące zapalenie przyzębia,
  • kamień nazębny,
  • rozchwianie zębów.

Wykorzystując zaawansowane technologie i najnowocześniejsze urządzenia, wykonujemy:

• leczenie ruchomości zębów
  • leczenie nadwrażliwości szyjek zębowych oraz krwawiących dziąseł
  • skaling (suwanie kamienia nazębnego)
  • kieretaże

Dzięki wykorzystywanemu przez nas sprzętowi i doświadczeniu wykonujemy zabiegi profilaktyczne bardzo dokładnie i wszechstronnie, tak by móc na każdym etapie leczenia zatrzymać rozwój choroby.

W leczeniu chorób przyzębia najważniejszą rolę mają przeprowadzane w naszych gabinetach zabiegi profesjonalnej higienizacji. Na wczesnym etapie choroby wystarczą przeprowadzane przez nas zabiegi scalingu (usuwanie kamienia) oraz kiretażu, podczas których odbywa się usuwanie przyczyn zapalenia. W przypadkach bardziej zaawansowanego stadium choroby z powodzeniem wykonujemy korekty uszkodzonego dziąsła i kości poprzez zastosowanie materiałów do regeneracji utraconych tkanek.

Warto też pamiętać, że niezbędne do dokładnej diagnostyki chorób przyzębia wszystkie potrzebne badania m.in. zdjęcia RTG, RVG czy zewnątrzustne badanie zębów można wykonać na miejscu bez konieczności poszukiwania pracowni radiologicznej w innym miejscu.