Implanty

implanty zębówZapewniając naszym Pacjentom uzyskanie naturalnego i pięknego uśmiechu na długie lata, korzystamy z szerokich możliwości jakie dają nowoczesne rozwiązania oparte na implantach. W ostatnich latach zabiegi wszczepienia implantów zębowych cieszą się coraz większym zainteresowaniem Pacjentów. Z naszego doświadczenia wiemy, że są one bowiem najskuteczniejszym sposobem uzupełniania braków zębowych, przywracającym radosny i zdrowy uśmiech Pacjentom a tym samym komfort życia.

Implanty zębów od strony technicznej można porównać do niewielkiej śrubki wykonanej z tytanu, którą umieszcza się w kości szczęki lub żuchwy dając pewne podłoże pod zamocowanie części widocznej – korony zęba. Swoją wytrzymałością nowoczesne implanty zębów wielokrotnie przewyższają naturalne tkanki, a dzięki zastosowaniu materiałów najwyższej jakości, również idealnie imitują kształt, kolor czy przezierność naturalnych zębów.

Oferujemy naszym Pacjentom zarówno wszczepianie implantu pojedynczych zębów, jak również rozwiązania odpowiednie do braku kilku zębów, całkowitego bezzębia jak i u Pacjentów noszących protezy.

Dzięki implantom, które wszczepiamy w naszej praktyce, umożliwiamy Państwu wykonanie pełnej odbudowy (rekonstrukcji uśmiechu + uzębienia), a także zapobieganie takim problemom jak: zanik kości, utrata zębów sąsiednich, czy też zmianom w wyglądzie twarzy. Z tego powodu stosujemy implanty wyłącznie renomowanych, wiodących firm: Bego, Ankylos, 3i oraz Neodent (by Strauman).

Implanty BegoAnkylos - implanty zębówSystemy implantologiczne - Biometimplantologia Neodent

Kompleksowo przeprowadzone leczenie implanto-protetyczne w naszym gabinecie pozwoli na uniknięcie dyskomfortu oraz wad klasycznych rozwiązań protetycznych.

Mamy świadomość, że przy zabiegach implantologicznych bardzo ważne jest dokładne zaplanowanie leczenia, ustalenie położenia, czy też rozmiaru implantów, które zostaną wykorzystane. Zapewniamy więc każdemu naszemu Pacjentowi indywidualnie dopasowany i uzgodniony proces leczenia, tak by osiągnąć jak najlepszy efekt końcowy.

Wszyscy Pacjenci przed zabiegiem poddawani są dokładnej i nowoczesnej diagnostyce, dzięki której lekarz stomatolog może ocenić stan kości, jej grubość, szerokość i dobrać najlepszy rodzaj implantu, jaki można zastosować u danego Pacjenta. Wszczepianie implantów w naszym gabinecie jest całkowicie bezbolesne.

PRP - wirówka do osocza bogatopłytkowegoAby zaoferować naszym Pacjentom najwyższą jakość naszych usług implantologicznych, wyposażyliśmy nasze gabinety w fizjodyspenser chirurgiczny Surgic Pro firmy NSK, który zapewnia bardzo dobry zasięg widoczności przy wszystkich zabiegach chirurgii jamy ustnej oraz wirówkę. To dzięki pobraniu i odwirowaniu krwi pacjenta otrzymujemy PRF – substancję która w naturalny sposób przyspiesza i polepsza gojenie pozabiegowe.

Implanty zębów wykonane są z wyjątkowo mocnego i wytrzymałego, wysokojakościowego stopu tytanu, który z łatwością i bez komplikacji integruje się z kością i nie wywołuje reakcji alergicznych czy stanów zapalnych. Poza dużą wytrzymałością cechuje go również wysoki poziom bezpieczeństwa i estetyki. Wszystkie komponenty wykorzystywanych przez nas implantów produkowane są z najwyższa starannością w fabrykach w Niemczech, Stanach Zjednoczonych czy Brazyli.