Chirurgiczne usuwanie ósemek

Chirurgiczne usuwanie zębówW naszej praktyce chirurgiczne usuwanie zębów wykonujemy bezboleśne oraz w sposób minimalizujący utratę naturalnych tkanek. Takie podejście ma bardzo duże znaczenie dla Pacjenta w przyszłości, ze względu na zachowanie harmonii w jamie ustnej oraz skrócenie czasu gojenia.

Chirurgiczne usuwanie zębów mądrości (in. usuwanie ósemek), czyli najdalej położonych zęby w łuku zębowym przperowadzamy bezboleśnie. Z naszego doświadczenia wiemy, że wbrew powszechnym mitom, ósemki nie są niebezpieczne, jeśli wyrastają planowo i nie stanowią zagrożenia dla innych zębów. Problem pojawia się jednak, gdy ich wzrost jest zatrzymany lub gdy następuje zapalenie otaczających go dziąseł. Występuje wtedy opuchlizna dziąseł, obrzmienie i ból. Jeśli jednak wystąpienie ich powodują komplikacje i pogarszają się symptomy, to usunięcie jest jedynym sposobem, aby zapobiec innym problemom. Często usuwa się je również z powodów ortodontycznych. Zabieg usuwania ósemek przeprowadzany jest w naszej praktyce przez chirurga stomatologicznego po uprzedniej konsultacji i badaniu stomatologicznym.

Zabieg chirurgicznego usuwania ósemek wymaga doświadczenia i wprawy, która posiadamy, aby przebiegł on precyzyjne i w miarę delikatnie. Na wykonywanie zabiegu bezboleśnie pozwala nam wykorzystywanie komputerowego znieczulenia i nasze wieloletnie doświadczenie. Każdy z Pacjentów przed usunięciem zęba w naszej praktyce ma przeprowadzona dokładna kontrole stanu zdrowia i uzębienia.

Do zabiegów usuwania ósemek wykonujemy badania radiowizjograficzne – zdjęcie rentgenowskie, co pozwala na dokładne zaplanowanie zabiegu.

Każdego z naszych Pacjentów otaczamy pełna indywidualna opieka również w okresie rekonwalescencji.